10-03-07

2010-03-07 @ 20:09:48
Godkväll mina kära och mindre kära läsare - ja jag vet att ni finns
Sitter i min soffa och häckar och har så också gjort dom senaste timmarna nej nu ljög jag för jag har också legat en stund då jag sov i ngn timma.
Träningen gick jätte bra och jag är superduper nöjd. Dock vet jag inte vad jag ska tycka om Lindelöw som tränare men blev nog tyvärr första och sista gången jag tränade för honom då jag tycker att jag får lika bra och samma tips från tex Niklas.
 
Hittade typ världens bästa grupp på Fejjan nyss, den stämmer lika mkt som att jag inte skulle tycka om att mysa.
I text you when I miss you, and if I don't, I'm waiting for you to miss me.


Så i väntan på det så åker jag till frugan och leker med henne efter att jag fyllt magen med lite pasta carbonara med Tha famillia.

Sarah

Kommentarer
Postat av: Hanka

visst

2010-03-07 @ 20:32:42
URL: http://angicja.blogg.se/
Postat av: Amanda Eklund

ja jag hoppas också, för då får jag ocks förklaring på varför jag haft sånna stora problem jag haft under min skolgång speciellt. och att det inte är mig det är fel på som vissa lärare har fått de att verka. och nuvarande kompisar och lärare och kommande lärare och arberskamrater kan förstå lite bättre varför jag är som jag är :)



/AmandaVarDet

2010-03-07 @ 20:50:43
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

God kväll! Vad bra du vet att vi läsare finns. Blir ju mer motiverande för dig att skriva då :)

2010-03-07 @ 21:03:16
URL: http://bloggliv.ws

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0