10-03-06

2010-03-06 @ 22:15:35
Godkvällning
Oj vad ni måste vara chockade över att jag låter nykter? Nu sitter ni säkert och funderar på om det verkligen är jag som klickar på tangenterna. och Ja det är det faktiskt, för Sarah sitter ensam hemma nykter på en Lördag. MEN det finns en bra anledning och det är för att jag har tränat för Lennart Lindelöw inne på Eklunda ikväll och ska in dit imorgon bitti för vidare träning. Jepp jag kan också vara seriös tjej.
Det gick relativt bra ikväll, det var lite tråkiga övningar och då blir jag lätt okoncentrerad och nochalant så jag är ändå nöjd med resultatet. Fick en del bra tipps på hur Åke ska bli mindre stark och sådär och dom hjälper ju så ngt måste ju ha trillat ner ;D Hoppade mycket gymnastikhoppning och så idag, antar att det blir lite roligare imorgon då vi säkert kommer hoppa lite högre och lite mer bana.

Förövrigt, vet ni vem mensmonstret är? Haha det vet jag! Liiiite små pinsamt haha!
Och förövrigt igen, jag har flygfän i magen!

Har en viktig sak att lära er mina kära läsare och det är att
ALLT ÄR TILLÅTET I KRIG OCH KÄRLEK
Om ni kommer ihåg det så kommer ni komma långt...

Nej nu ska jag ägna mig åt min Chirre och Dirre, cola och lite DH som jag ligger efter med sen är det nanna kudden som gäller.

Natti Natti
Sarah

Kommentarer
Postat av: Marie

Lagt till dig nu. Kram

2010-03-07 @ 14:51:48
URL: http://lillmian.se
Postat av: Amanda Eklund

jo de håller på att göra en utredning just nu, har fyllt i massa saker, de kommer troligen diagnosera mig med ADD, ska göra ett slutligt koncentrationstest på tisdag sen får jag diagnosen..



/AmandaVardet

2010-03-07 @ 15:41:31
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Jennifer

ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-03-07 @ 16:07:29
URL: http://inteklokihuvudet.blogg.se/
Postat av: Fanny

Svar: Det är så lite så, jag mejlar imorgon! :)

2010-03-07 @ 18:57:53
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0