10-03-05

2010-03-05 @ 13:02:11


Åh igår fick jag flashbacks som hette duga! Jag och Favvon satt och kollade på Hot Shots, dom filmerna såg vi varma i högstadiet hela tiden och vi skrattade som aldrig förr och sa vissa roliga repliker ett antal för många ggr på Karlbergsskolan. Och kan ju inte säga att jag skrattade mindre igår. ÄLSKAR verkligen han som står i vitt på bilden, brändare människa får man leta efter haha. Har ni inte sett Hot shots 1 och 2 så är det hög tid att se dom nu! Lovar att man kommer ha kramp i magen efteråt.
Nu har precis favvon gått hem och jag sitter här med vovve 1 och 2 och väntar på att frugan ska komma och hämta mig och åka med mig till Solarieöarna sen är det ridning som står på schemat och sedan ikväll ska jag och favvon laga mat och ha Fredagsmys Och ja ni behöver inte oroa er det är nog mer han som kommer stå för matlagandet så att vi inte blir förgiftade eller något annat hemskt ;D

Ha en superbra dag i det fina vädret!
Sarah

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad tycker du bäst om; godis eller chips? Svara på dagens fråga i inlägget på bloggen :) kram

2010-03-05 @ 13:51:04
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0