10-03-04

2010-03-04 @ 21:11:59

Godkväll gott folk =)
Sitter just nu hemma hos frugan och ser på mitt favvoprogram som ni får förklaring på i inlägget under.
Det här har vart en riktigt händelserik dag faktiskt. Dock började den så bra som den bara kunde göra för jag vaknade upp hos Favorit, sen blev det hem och äta lunch med Charlie och mamma, sen bar det av till stallet för ridning och Åke var superbra! Sen har vi ägnat kvällen åt bröloppsprat och bakning och kört fast littte i snön. men då var jag så stark så att jag kunde butta upp oss :D Rambo kallar dom mig ;)

Efter svbf så ska jag hemåt och sen få en visit av Favorit igen, det gillas starkt!

Hoppas ni får en superkväll!

Sarah


Kommentarer
Postat av: Fanny

Svar: jag kan kanske hjälpa dig, det beror på hur mycket jag har att göra i veckan! :) Nu i helgen ska jag åka iväg så då kan jag inte :P



Men jag hör av mig på måndag eller tisdag och säger om det går! :D Lycka till annars! :D

2010-03-04 @ 22:30:43
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejdu, jag önskade att jag kunde men jag är inte så där jätte bra på det.. Har nästan bara fixat min egen, hoppas du får hjälp av någon!:)



Kram

2010-03-04 @ 22:32:48
URL: http://eemmaah.blogg.se/
Postat av: Fanny

Svar: det var så lite så! :) Men har du isf någon header du vill ha? :)

2010-03-04 @ 22:48:00
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0