Underbara dag!

2010-06-01 @ 14:48:08

Det är sådanna här dagar som kommer göra mig frisk på ett kick! Ge mig fler sådanna tack!
Är precis hemkommen från Trashcom och lunchen med Anna, som förövrigt kom med ett spännande förslag. Men vad får ni inte reda på ;)
Sitter nu med röva i soffan och har sett lite på The hills, men snart är det dags att byta om till ridbyxor och ta sig upp till stallet för att få lite sol på ryggen tillsammans med den här filuren

Visst är han världens sötaste? =)

För kl 18.00 ska jag vara färdig
och iordninggjord igen för då bär det av till Jack för att äta och mysa med Jojsie och Jossan.
Vem sa att jag mådde dåligt en dag som denna? ;D


Kommentarer
Postat av: Jennifer

guud vilken fin häst !

Vad är det för ras ?:)

2010-06-07 @ 17:09:31
URL: http://jenniferjarlestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0