Del 1 av gbg resa - Bilresan dit

2010-06-10 @ 22:22:07

Efter en natt med alltför lite sömn eftersom jag fick agera taxi till 3 mycket stiliga karlar i kostym som skulle ha rödamattan med sig plus ta kort mitt inne i dfs mitt i natten, så åkte jag, Charlie och charlies småsyskon till GBG.

Charlie och jag åt världens godaste glass på vägen dit. Ben & Jerrys! Tacka gud för att ni finns!

Simon och Siri satt i baksätet och roade sig/sov hela resan. Duktiga barn! ;D

Sen stannade vi och åt på Donkan i Vårtgården (Vårgårda) och där tyckte dom tydligen att jag var aldelles för nykter. För dom skulle bjuda mig på HB (Hamburgare för er som verkligen trodde att jag skulle dricka Hembränt på Donkan)

Sen fanns även Mofasa/Scar (Egentligen Shkar) där och underhöll oss. Framförallt får vi inte glömma Ruben!

Händelserik resa, svar ja! Men mer kommer imorgon eller på Lördag för nu är jag baj baj trött och ska lägga mig och sova.

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Sabine

mmh donkeeeen

2010-06-14 @ 19:54:31
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sabine

sugen man blev på donken nu..

2010-06-28 @ 22:05:44
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0