10-06-18

2010-06-08 @ 13:39:33

Tjenixen på er!
Sitter här vid min kära dator och gör absolut ingenting, jo jag väntar på att Charlotte ska höra av sig så att vi kan ta en prominix så jag får röra lite på fläsket.
Annars igår så hade jag en riktigt mysig prominix med jojsie och vi satt även utanför henne på trottoaren? Haha och pratade i 1,5 h. Så glad att jag har den fröken i mitt liv!
Och vad händer idag då? Mja det vet ingen riktigt ska rida iaf typ det enda som är planerat.

Nej men ush vilket tråkigt inlägg!
Förlåt..

Men hörs då!


Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Tja!

Jag har en fråga på bloggen och det skulle vara jättespännande om jag fick höra olika åsikter om det.

PEACE!

2010-06-08 @ 14:05:22
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0