10-06-07

2010-06-07 @ 16:25:33
Trött Tröttare än Tröttast
Så har typ mitt humör vart hela dagen lång och ändå har jag sovit 1,5 timme på em. Hur kul är det då? Nja fast måndagar är ju mina vilodagar har jag hört. Så ser livet ut när man har så hektiska helger som jag ofta har. Men vi gillart!

Typ sprungit hos varenda doktor i stan idag med känns det som, först imorse besök hos kuratorn och där var det positiva besked! Hon tycker att det verkar som om jag mår mycket bättre så nu ska vi ha 3 veckor mellan samtalen och vi har även planerat ett avslut. Och jag kan ju inte säga att jag inte håller med henne så det beskedet kan jag leva på ett tag.
Sen bar det av till Vårdcentralen för blodprov i handen (har ju fortfarande fobi för armveck) så får reda på om Körtelfebern är borta och om levern tagit någon skada av den på Måndag nästa vecka.
Och efter det så var det dags för min aldelles egna läkare, ah okej då jag delar säkert henne med 1000 andra men hon är riktigt bra så hon får va MIN läkare ;D

Men lika bra o trycka ihop allt på en dag kanske så man har det gjort.
Fast imorgon blir det att ringa till gynmott med för att få lite mer p-piller så antar att det blir ett till läkarbesök den här veckan.
Jag kan nog nästan bli doktor själv efter den här veckan, tror ni inte? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0