10-06-01

2010-06-01 @ 12:24:37
Weeei idag är det officielt sommar!
Och därför bjuder jag på en sommarbild på mig och Sabina som förövrigt kommer hem i helgen! Det gillas skarpt!

Sitter här nyduschad och ser på DH på 5:an och dricker en slurk Berocka och ska snart fixa mig och åka till Traschcom och luncha med Anna.
Baileys mår som tur är bättre idag, dock verkar hon vara lite trött så hon får ta det lugnt idag. Är lite nojig över att lämna henne ensam en sväng idag men man får allt bita ihop lite ibland med. Gud hon är verkligen min bebis jag låter som en mamma med sitt lilla barn haha. Men det är min älskling ju!
Förvirgt så fick jag sms från skadecenter idag, det är dom som lagar min mobil. Och de skrev att jag kommer att få en ny likvärdig mobil med samma finesser o sånt. Hmm undra om jag får en ny mobil då eller en likadan? Hoppas på en ny ju ;D Jag tröttnar ju så fort på mina mobiler haha.

Hoppas ni har det mysigt i solen mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0