The Vampire Diaries

2010-01-25 @ 14:22:30


Som de flesta kanske redan vet så är mitt senaste offer i serievärlden ovan nämda serie. Det är så sjukt bra så man nästan dör på stället och om dte inte vore nog med det så är Ian Sommerhalder, ni vet Bone från Lost med och om det heller inte vore nog med det så är han inte ens den skådisen som man dreglar mest över i serien. Nehej ni utan det är en nyfunnen vän till mig som heter Stephen R McQueen! Han skulle man aldrig tacka nej till. Pax för att han är mitt frikort resten av mitt liv! Sen att hans motspelerska är snyggasre än snyggast det är en helt annan sak. Så om ni vill ägna en timme i veckan åt att dregla så är Vampire Diaries något för er.

Elena och Jeremy


Kommentarer
Postat av: Trees

Det är ju så grymt bra:D:D sesong två har dratt igång nu!

2010-01-26 @ 20:29:14
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0