100128

2010-01-29 @ 00:04:54
Godkvääll mina kära bloggläsare..
Fick precis se att kl är 23:56 så tvivlar på att jag kommer hinna få in dte här inlägget innan det slår om till Fredag men strunt samma.

Idag har det var en hektiskt dag för Sarah, vad konstigt det är egentligen att ju mindre man har att göra om dagarna desto mer hektiskt blir det när man ska göra massa saker en dag. Idag började jag dagen med att skotta, skulle bara skotta utanför mig men då blev jag lite snäll där ett tag och skottade åt mamma med :) Jag kan faktiskt jag också! Sen blev det att göra sig iordning för sen skulle jag hämta upp frugan från jobbet och då skulle vi göra stan (systemet och köpa hårfärg) Alltså nej vi skulle inte köpa hårfärg på systemet. Till er stackarte som är under 20 så kanske ni trodde att det var det man ägnade sig åt på systemet men där har ni fel.. För på systemet systemar man såklart! Och ingenting annat! Sen eftter det var vi och solade och kvällen har vi ägnat å¨t att hoppa och att färga frugans hår.
Hör ni nu vilken hektisk dag jag har haft!?
Och inte nog med det så ska frugan ha upp mig till 8 imorgon för jag ska skjutsa henne till jobbet och sen om vi har tur ska jag gå ut och gå med Maya och Åke när jag kommer hem igen.. Men om jag känner mig själv rätt så kommer detta inte ske. Men som sagt under har skett idag då jag skottade lite extra så under kan ske imorgon med!

Nu ska jag, frugan, vovve 1 och vovve 2 gå och sussa sött för imorgon är det FEST! ;D
Vi slog förövrigt rekord idag på systemet på 900 kr.. Som vi systemade för!

Glömde även berätta att om ni är förvånade så fick vi en smärre skrattatack när jag skulle skölja ur frugans hår. Hon fick akupunktur i foten plus att vi hade wet t-shirt tävling! Ni är bara avundsjuka det vet jag!

Natti Natti
Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0