100125

2010-01-25 @ 12:00:57

Wohoo idag är det löniing! Eller nej just det ingen lön för mig ju ;D
Men det som inte sånna som får lön idag får göra är att sova tills man vaknar och idag tyckte min skalmanklocka att jag skulle vakna för ca 20 min sen. Mhmm Det är gött det! Utvilad och härlig är jag just nu. Antar dock att tröttheten kommer kommma inom några timmar igen, har vart så dom senaste dagarna tyvärr.

Jaha vad har hänt då? Jo helgerna har bestått av statt och jag har faktiskt vart duktig och tagit bilder så det kommer faktiskt, både från förra helgen och från i lördags. Fast jag gillade mest efterfesten som blev i lördags som bestod av film till kl halv 8 på morgonen med trevligt sällskap. =) Helt klart att sånna efterfester gillas av sarah!

Idag blir det att vänta på att frugan ska sluta jobbet, sen blir det ridning på schemat och sedan Paradise Hotel ju! Dock ska det göras lite måsten idag med som att ringa 2 samtal. Gud vilket stressigt liv jag har! ;D Kände ni ironin i den meningen?

Btw Orka med att särskriva så mycket? Okej jag kan inte sätta ut punkt o komma o allt var det nu är, men det är  fasiken värre när man sär skriver varenda jäkla ord! Har jag inte rätt? Det var iaf dagens värsta..

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0