100115

2010-01-15 @ 18:02:59
Idag är det fredag och med det menas att det intas vin!
Hur det ska gå är en helt annan fråga då jag dom enda gångerna jag intagit vin har jag fått minnesluckor, spytt och gjort en massa dumheter så vi kan ju spekulera i vart kvällen kommer sluta. Kanske en mer rutinerad sarah ikväll om vi har tur vill säga. Dock kommer jag iaf veta vad jag gjort under kvällen då jag införskaffat mig en digitalkamera att föreviga minnen med.

Så jag lovar att kort kommer och kanske om vi har tur även text.. Om vi har tur vill säga..

Åke och B blev vacinerade av vetrinären idag och det gick superbra! Så det blir ingen ridning idag. Så efter en tur genom staden till glasbanken med sexy chick í bott så sitter vi bara och väntar på att kl ska bli vinvänlig..

Ses i dimman!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0