100112

2010-01-12 @ 21:31:44
Så gick det med den uppdateringen. Haha men jag lever livet just nu och dom flesta dagarna är jag antingen bakis eller så festar jag och som ni vet som läst här ett tag så är inte bakisdagar = bloggdagar hos mig.. Och fest dagar har man lite annat för sig än att blogga. Som att sova tex ;D

Helgen tillbringades i GBG med fam bergström och vi intog Skandinavium för Dizney on Ice som var riktigt bra! Tjöt lite gjorde jag ju med såklart.. Om någon är förvånad alltså?! Tack så mycket för en helbra helg!

Åke har nu börjat sättas igång igen efter vilan han fått under den här tiden då sverige nog intogs av sibirien för en stund. Så han är ju piggare än piggast. Och även lite starkare än det.

Ikväll ska jag till Frugfan o se på Paradise Hotel och sen blir det nog lite filmmys tror jag..

Ha en bra kväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0