Superduper helg!

2010-02-15 @ 14:37:46

Den här helgen kan bara sammanfattas med ett ord och det ordet är Fantastisk!

I fredags var det avskedsfest för Jojsie 
och även om inte dagen var så toppen så var kvällen riktigt trevlig med vänner som man inte träffat på mycket länge osv. efter vi hade vart hos Jojsie så bar det av till Jack och sedan Red Brick.
Men ingenting slår lördagen för då stressade jag och Charlie igenom hela dagen och fixade och trixade inför festen och förutom att jag tappade ut allt mitt porslin övcer gårdsplanen så gick det relativt smärtfritt och kl 7 började folket trilla in. Och sen fortsatte kvällen och jag har nog aldrig haft så roligt i hela mitt liv tror jag. Även fast det blev stopp i avloppet så det var vatten i HELA huset! Men då satt vi på oss skorna och fortsatte festandet med poolparty. Tack alla som var med och förgyllde den kvällen!  Dock skippade jag statt och mötte istället upp trevligt sällskap och skulle promenixa men lyckades övertala sällskapet i att följa med och se på tv hos mig istället och efter det somnade jag med huvudet i sällskapets knä och så skönt har det inte kännts att somna på mycket mycket länge! =)

Bilder kommer så småning om =)

Sarah


Kommentarer
Postat av: K

Jag ser fram emot bilder :D älskar festbilder!!

2010-02-15 @ 16:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0