Snoooow

2010-02-01 @ 20:56:35
Gud vad det är mycket snö ute! Tänkte jag skulle ta en ridtur på gärdet med åke men jag fick nöjja mig med att bara skritta där för snön gick upp till magen på stackaren. Så vi pulsade runt en stund där och sen gick vi genom en skog som går från gärdet till vägen och helt plötsligt så var jag och Åke täckta i snö haha jag höll på o skratta ihjäl mig och åke blev så chockad så han bara stod o kollade efter det. Sen travade vi en sväng på vägen och sedan gick vi hem igen.
Han var faktiskt inte alls stark utan helt perfekt hela vägen och det har han vart i 2 dagar nu när vi ridit ute så det är kul! :)

Imorgon blir det ridhuset och lite trim för våran del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0