Säääälen baby ;D

2010-02-24 @ 23:12:20
Sitter här med vinglaset i handen för att dämpa festsuget som har intagit min kropp.
Jag och Charlie åker till Sälen imorgon och det kan ju gå precis hur som helst! Fast framförallt kommer vi ha så fantastiskt kul som bara vi kan ha! :) Jag har bränt en skiva och fler kommer det bli när jag får låna ens dator lite senare.

Förövrigt kan tilläggas att jag har ju haft ett projekt under en liten tid och vi kan ju sammanfatta det med att jag fick nog mvg++ som betyg på det ;D Har ju alltid sagt att jag har vart en forhållande typ förut men nu börjar jag fasiken fundera, för det är ju så sjukt kul att vara singel! Fast dock så har ju inte min Fru Charlie Bergström vart med mig förut så det kan ju ha ngt med det att göra men ändå. Jag trivs så jäkla bra som singel just nu och jag har faktiskt ärigt talat skit kul! :)

Dock kanske jag kan avslöja att mitt 2010 års nyårslöfte kanske håller på att brytas.. Vad det är får ni inte veta ;)

men nu ska jag iväg och bränna skiva, bli botad från illamående och spela match ;D

Sarah

Kommentarer
Postat av: Patricia

Gerard Osheá kommer till Karlskoga den 13,14 mars för ringträning.

Finns ett fåtal platser kvar. Ring om du vill vara!



Patricia 070-777 46 44

2010-02-25 @ 17:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0