Dangerous u know he´s a little bit dangerous

2010-02-05 @ 01:24:40

Det börjar bli lite farligt nu alltså, dom hära trollkonsterna är inte att leka med!
Full som nykter ändå lika farlig. Det om något är farligt min vän!

Har precis vart ute med B på kvällspromenad och sällskapet den här kvällen var inte det sämsta i sitt slag må jag säga. Kan nog slå till på att det är det bästa promenadsällskapet jag haft på länge =)

Med ett leende på läpparna ska jag nu krypa ner under täcket med min bästa B och stänga mina bruna och falla in i drömmarnas värld.


Kommentarer
Postat av: malin

Trevligt jo det är bra :D <3

händer ikväll? :D<3

2010-02-05 @ 17:04:32
URL: http://lifebymk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0