100206

2010-02-06 @ 14:35:34
Goddag goddag kära läsare ;D

Hör och häpna nu så har jag redan hunnit med stallet plus vart på systemet idag :) Iaf är jag impad för vanligtvis så hade jag knappt hunnit gå upp ur sängen än :P Men vi  skulle hoppa idag på morgonen så då fick det bli tidig uppgång för Sarah. Hoppningen gick bra, han var ju otroligt pigg o så men han är ju så sjukt rolig att hoppa! När jag hoppar vet jag verkligen varför jag håller på med hästar. Dock så gick stigbygeln sönder när jag red men som tur var var jag inte över ngt hinder eller något då så det gick bra ändå =)

Igår blev jag firad utav av pappa med släkt och det var supertrevligt! :) Fick pengar, tackar och bockar för det =)
Sen bar det av på "fest" till Jimmy, där vi var förra veckan men när jag kom dit så tog det en stund sen satte vi på en film istället. 28 weeks later en zombie film som jag sett parodin på innan och kan ju söga att parodin var dålig men orginalet var ännu sämre må jag säga! Men tack för en trevlig kväll! =)

Haffsigt inlägg jag vet men skriver mest för att ni ska hålla tummarna för mig ikväll för jag ska ta mod till mig att Poppa the question helt enkelt får se hur det går. Men tänker fasiken inte lägga ner tid på någon som inte är värd att lägga ner tid på.

Nu ska jag sova en sväng så att jag är fulladdad inför ikväll ;D

Sarah

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Isåfall har jag nog bloggen för dig!

Min blogg är Sveriges tredje största hästblogg! Och har läsare ifrån många olika länder.

Kika gärna in och kolla om du gillar den!



PS. Just nu lottar jag ut ett dyrt smyckes-kit från självaste Tiffany & Co. i bloggen. Så var gärna med och tävla!

2010-02-07 @ 11:13:59
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0