100203

2010-02-03 @ 14:01:25

Godmorgon ;D
Upptäckte precis att det bara är en vecka kvar tills jag fyller år.
Då blir jag gammal och vis, eller nja kanske inte. Men jag tjuvstartar födelsedagen på fredag för då ska jag till pappa och bli firad och sen fortsätter förhoppningsvis den kvällen att vara superbra. Men vad som kanske kommer ske är hemligt än så länge och kommer antagligen vara ett bra tag framöver. Men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge. Sen fortsätter ju firandet igen nästa helg för då är det fest i Rödaboden som gäller! Kan bli en ritkigt bra vecka som väntar för Sarah.


Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, då vänner svek och min jacka kunde jag inte hämta för det var ingen hemma där. Så jag slumrade till mellan 18-19 och sen hade jag en otroligt trivsam tid i telefonen en stund sen åkte jag upp och gav hästarna mat, sedan direkt hem till pappa och hälsade på en sväng och såg bla på deras hus dom har köpt i skåne. Ja ni hörde rätt min pappa har köpt en jätte söt gård i skåne. Sedan bar det av hem till Frida där Jojsie och hon var och vi såg på finalen av PH och som ni redan visste så blev jag supernöjd med resultatet! Som sagt Jackie for the win! Sen såg vi på Fridas video från sthlm och skrattade en del! Alltså kan gårdagen beskrivas som en helt utmärkt dag med helt utmärkta vänner!

Nu tänkte jag traska igenom snön in till stora huset och ta mig något i frukostväg att äta. Sen faktiskt hör och häpna har jag planerat att städa lite idag! Dä ni! Sen om det blir så eller inte är ju en annan femma. Men jag har planerat iaf och bara det är ju en bedrift. Sen är det ingen mer planerat för dagen förutom en tripp till Åke då såklart.

Sarah

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0