100202

2010-02-02 @ 17:08:34

Hej hopp i snön
Idag börjar bloggdagen sent för jag har haft fullt upp hela fm tills nu.
Jag har ridit och sen har jag vart på stan och fikat med Gillan och Jojsie dte var väldans trevligt må jag säga dock när min kära vän Amanda kläcker "Men fick du bajsa ut barnet då?" Ibland är hon inte så smart som den gången när hon skulle skaka runt ströbrödet och ställer sig och skakar ströbrödet i kartongen. Ja då var hon också på topp! Men hon är faktiskt inte blond hon har bara ljusa slingor ;D
Men i love u anyway gills!

Gillan med chipsen såklart ;D

Resten av kvällen tänkte jag ägna åt att hämta min jacka som infinner sig på torget i kga (va i helsike gör den där?!) ;D Sen tänkte jag ta en tripp förbi pappsen och sedan ikväll är det ju Paradise Hotel final! Som ska ses med frugan.

Jackie for the win!

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0