100201

2010-02-01 @ 13:14:10

Jossan och Jag för några år sedan

Goderdag mina kära läsare
Skulle egentligen upp och rida imorse med Charlie men eftersom jag inte somnade förrän vid halv 6 imorse så bestämde jag mig för att ligga kvar och sova en stund till.
Helgen var det ju utgång x2 och jag har haft superkul båda dagarna!
Dag 1 blev det förfest hos Linda Spjuth och det var riktigt trevligt. Umgås med så roliga folk just nu så det kan inte bli annat än trevligt med dom. Sen efter det blev det statt och hade minst lika roligt där. Dock bestod min efterfest av Facebook för att jag hade tappat  min mobil. Så efter att ha kommit hem och ätit lite och sedan loggat in på Fejjan så fick det bli en taxi tillbaka till torget för att gå på efterfest i myskläder?! Det var faktiskt riktigt mysigt det med och jag fick mig några goda skratt sådär på morgonkvisten.
Dag 2 började vi förfesta här hemma jag och Charlie medan Sandra häll oss sällskap. Sedan bar det av till Jimmy Larsson där det var mkt nya och obekanta ansikten. Men jag lyckades få tag på någon hatt och sen blev jag road fram till dte var dags för statt. Dock hade vi ingen skjuts så vi fick traska till statt, fast nu när jag tänker efter så var det nog tur för Sarah var inte i det skicket man ska vara i när man ska in på statt när vi började gå. Eller gå och gå jag sprang och var mer vild än tam på vägen till statt. Väl på statt satte jag mig på en högtalare med riktigt trevligt sällskap (vem det var kan ni få fundilera på ett tag till) och där satt jag sen hela kvällen till statt stängde och det var dags att gå hem. Fick även röra på benen på hemvägen för då valde vi att traska då med. Jag hade sällskap utav min hemlige vän och vi stog nog utanför mig och pratade i någon timme sen. Och om det inte var nog med det så pratade vi i tele i någon timme när jag kommit in till min säng och han till sin.

Det var en sumering av den festhelgen. Och nu inväntas bara nästa helg ;D

Nu ska jag sätta på mig ridkläder och ta mig upp till kråke och rida en sväng.

Kan det vara så att du är en trollkarl som har förhäxat mig? Börjar fasiken fundera snart alltså.

Förresten fasiken vad kul det var att blogga idag, var riktigt sugen och är fortfarande men måste pallra mig till stallet så om suget sitter kvar så får ni mer update när jag kommer hem :)

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0