10-02-19

2010-02-19 @ 12:22:09

Godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt godmorgon godmorgon i köööör! ;D
Ni får ursäkta mig men jag är på så jäkla bra humör såhär på möra kvisten. Eller egtnligen är det ju inte morgon men för mig som vaknade för 15 min sen så är det morgon.
Anledningen till att jag är så glad är nog för att gårdagskvällen var så himla mysig så jag höll nästan på att kolavippa en sväng. Det blev en film som heter Anchorman eller något sånt som man fick skratta endel till och sen efter det så satte vi på en skräckis som heter Coming soon och den var faktiskt riktigt läskig dock så har vi båda lite sjuk humor så såklart skenade även den iväg och vi hittade endel saker att skratta åt i filmen. Vi behövde nog det för att inte bli alltför rädda. Sen efter det blev det lite scrubs och sen även lite dåliga serier som bara går på natten och då ägnade vi mer oss åt att prata o så. ;D Sen följde jag sällskapet en bit med vovvarna för att dom skulle kvällskissa och sedan gick jag hem och somnade med det största leendet man kan tänka sig över mina läppar.

Fast nog om gårdagen, vi lever ju faktiskt i nuet. ;D
Dagen idag kommer erbjuda lite hopp och skutt på pållarna efter att frugan har slutat jobbet och sen vet jag faktiskt inte, kvällen står som öppen för förslag. Hoppas nog lite på fredagsmys men man vet aldrigom det blir fest eller vad det kan tänkas bli. Vinet står iaf på kylning för säkerhetsskull...

Ush vad rastlös jag är.. Undra vad det kan bero på? Nej vi botar det med den ritualiska morgonkissen och sedan lite entourage tror jag..

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0