10-02-18

2010-02-18 @ 15:13:13
Hej hopp!
Idag är en bra dag, jag är glad och fåglarna kvittrar, eller nja det vet jag inte om dom gör för jag är innomhus men i mitt huvud gör dom det för idag är jag på superhumör. Kan bero på det som kvällen har att erbjuda kanske ;D
Men innan det blir kvällning så har jag endel saker att utföra, som att fortsätta med städningen och att rida. Sen ska jag klä av mig naken och hoppa in i duschen med. För sen kommer det väldigt trevligt sällskap hit och det blir filmmys, sällskapet fick välja film och då blev det 2 komedier som jag inte alls kommer ihåg namnen på.. Men det blir nog bra.

Nej nu ska Sarah ta sig i kragen och städa färdigt.
Ha en bra dag kära vänner.
Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0