10-02-09

2010-02-09 @ 19:35:27

Godkväll på er :)
Blev ett sent inlägg idag för jag har haft fullt upp faktiskt hela dagen! Igår var det riktigt trevligt och mysigt att se på film, det blev faktiskt inte bara en film utan 2 och ett avsnitt av hjälp och ett av 100 höjdare :)
Men imorse var jag hos läkaren igen och ÄNTLIGEN vet dom vad som är fel och nu ska jag förhoppningsvis få rätt medicin! Gud så skönt det känns! Hoppas bara att det hjälper ordentligt. Men det visar sig´=) Sen efter läkarbesöket åkte jag till Charlie och vi red o lite så. Skritt på gärdet var det som stod på schemat idag men efter en stund kom det 3 älgar som tyckte att dom skulle hålla oss sällskap och eftersom charlie är livrädd för älgar så var det bara att ställa in hästarna igen då. Och sen mockade jag och grejjade och nu sitter jag här och väntar på att det ska bli för tidig födelsedagsmiddag hos mamma =) Blir sån god kyckling, hemmagjord currysås och ris =) Jag gillart! Sen ikväll blir det nog The Notebook med sällskap! Kan bli bra! Så länge jag inte börjar tjuta vill säga... Men den är ju så söt så det går ju nästan inte att undvika. Första gången jag såg den tjöt jg hela dagen efteråt, kommer precis iåg när dte var med för var hemma och var sjuk och såg den på morgonen, sen ringde jag elvis (min dåvarande pojkvän) och tjöt till han haha. Men sån är jaaaag ;D

Ha en trevlig kväll!
Sarah


Kommentarer
Postat av: Annso

Vart hos läkare som äntligen vet vad det är för fel? Har du oxå haft problem nu samtidigt som casper? Vad har du dragits med då?? :(

2010-02-09 @ 20:16:36
URL: http://anziii.blogg.se/
Postat av: Annso

Va skönt att du fått en diagnos nu då=)

2010-02-11 @ 19:56:36
URL: http://anziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0