10-02-08

2010-02-08 @ 11:30:31
Godmorgon =)
Idag är det måndag och det innebär att det är en ny vecka och det är faktiskt inte vilken vecka som helst utan det är veckan med min födelsedag i! Och såklart Debbans med men han gills inte riktigt lika mycket som jag ;D

I Lördags skulle det ju bli all in, men inte riktigt så blev det för fastnade i telefonen aldelles för länge för mitt drickandes bästa. Dock var det superduper trevligt sällskap i telefonen men ändå. Statt dög men inte mer, med folk som hamnade på sjukan för hjärnskakning, repliken "det här är det enda du får", äcklig drink som smakade fimp, otrohet osv osv.. Efter statt hamnade jag på Viking en stund och sedan blev det efterfest på torget.
Försökte även göra som jag tyckte en god gärning oss tjejjer imellan genom att meddela henne att hennes ohängda pojkvän var ett svin som var otrogen. Visade även henne bevis men ändå så valde hon att vara blåögd och inte tro han. Jajja inte mitt problem men jag kommer iaf få en stjärna i himmelen för att jag valde att göra det rätta och ge henne informationen. Sen vad hon väljer att göra med den är inte mitt problem.
Dock fick jag höra från hennes pojkvän att det är jag som gör bort mig och att jag kommer få se varför? Hmm ja jag gillar ju överaskningar så varför inte? Dock blir jag ju så nyfiken på hur jag gör bort mig, för har verkligen ingen aning.

Igår var det en sån där aldelles vanlig bakis dag som upplevdes i min och Charlies soffa och med pizzasällskap på kvällskvisten. 


Glömde min kamera hemma så bjuder på en bild från förfesten som Sandra Granath stod för.
Bilden är även snodd från hennes blogg. Men visst är mina tjejjer snyggast i stan? ;D

Nu ska jag lägga mig och se sista avsnittet av Glee.
Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0