Hur ska man älska någon som har älskat någon förut?

2010-12-03 @ 16:58:08

Hur kul är det när man känner att man är trött och ska lägga sig för att na en powernap och så kan man inte somna?! Inte alls kul om jag får säga min åsikt! Och se det får jag, för det är min blogg! ;D
Så nu trottsar jag min trötthet och börjar fixa mig så smått. För vid 6 har jag lovat att agera taxi åt Helen och någon kompis till henne, dom skulle visst till DFS så då blir jag antagligen kvar där resten av kvällen och ser på idol o sånt annat mys som hör Fredagar till.
Det ska såklart laddas inför imorgon också! Då det vankas Henkefritt hos Linn, så det blir tjejmys för fulla muggar hela helgen!

Mer förtäller inte historien så att säga...
Ha en mysig fredag allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0