Bästa dagen på veckan...

2010-12-06 @ 11:41:17

Har tydligen förträngt hur mycket jag egentligen älskar arbetsförmedlingen!
Ska ha möte med dom idag men har såklart glömt bort vilken tid det var. Så förra veckan så försökte jag få tag på dom och fråga vilken tid men då hade ju såklart ingen skrivit in det hos dom så det var ingen som kunde kolla det på kundtjänst. Så jag fick efter långa telefonköer ringa till min handläggare istället. Och tror ni att hon svarade?! Nej såklart inte! Så lämnade ett meddelande om att hon skulle ringa mig. Och hon har såklart fortfarande inte ringt. Bra! Jävligt bra! Tror dock att det var kl 14 jag skulle vara där så få åka ner dit då och se om dom har tid för mig eller om dom glömt bort mig.

Förövrigt så bjuder nog den här dagen på riding på gärdet i em och sedan film hos Linn kan ja tro. Är rätt seg efter helgens bravader fortfarande så hade gärna skippat mötet idag men vila kan man väl göra en annan dag antar jag.

Ne dags att fixa till sig lite så man inte skrämmer slag på hela stan.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Man vill ha så lite att göra med dem som möjligt

2010-12-07 @ 15:15:49
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0