10-12-03

2010-12-03 @ 10:04:56

Godmorgon allihopa!
Jag var så himla trött efter jag kom hem från hoppträningen igår så jag satt ner rumpan i soffan och såg på gossip och 90210 hela kvällen. Trodde även att jag skulle få magsjuka för att jag mådde så illa, men det var nog bara inbillning eftersom jag fick höra att en i stallet hade spytt tidigare på dagen. För inga spyer ifrån mig inatt iaf inte vad jag vet eller som jag hittat än. ;D
Nej men åter till hoppträningen då, som faktiskt gick riktigt bra! Förra träningen som var Niklas riktigt hård mot oss och jag fick börja rida på ett lite annorlundare sätt. Kort och gott mycket mer med benen. Och det har faktiskt funkat ritkigt bra! Och nu visade det sig att det även har blivit bättre i hoppningen. Eller ja, det är ju inte hindrena vi har problem med utan problemet är ju att få kontroll och lydighet mellan hindrena. Men igår gick det som sagt riktigt bra.

Nu har jag precis vaknat iaf och ska sätta mig o vakna till liv i soffan och vänta på att Jennifer hör av sig. För sedan vid ett så ska hon, jag, Linn och Mamma skritta ut en sväng. För både jag och Åke har nog träningesverk idag.

Hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer
Postat av: lovisa

Hur är det med Åkekråke?

2011-01-09 @ 16:22:35
URL: http://lovisapalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0