So fucking bad!

2010-08-19 @ 00:40:00
Jag är så sjuhelsikes dålig alltså Fyfan! Hur svårt kan det vara att skriva ner några små rader i den här bloggen.. Tydligen riktigt svårt!
Men ja har ju till och med kommit på att jag inte har tid att jobba så då kanske det är förståerligt att jag inte hinner blogga eller? Jag har så mycket för mig hela tiden så det kommer aldrig bli väl när jag börjar jobba igen. Men den dagen den sorgen helt enkelt.

Vad händer då?
Jo ikväll har det blitt lite film i DFS, Shelter hette den och den var väl sisådär. Dålig skräckfilm men oväntade vändningar som gjorde filmen ngt bättre.
Och imorgon ska jag med mamma till Kungsör för hon ska kolla på häst, sen kanske det blir träning. Beroende på när vi är hemma igen förståss. Men den som lever får se.
Härnäst väntar "Tre Kronor" på mig. Min "nya" serie haha sjukt vilken nostalgi tripp! Reine är min nya idol!

I brist på annat så bjuder jag på en LITTE härlig bild från PIP =)

Nej men det var nog inge härligt alls! Ge mä igen tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0