10-08-24

2010-08-24 @ 21:20:04

Men äntligen
har jag lyckats ladda ner Eclipse! Som jag har väntat o väntat! Så resten av kvällen kommer bestå av ytte pytte lite städning och sedan den här filmen.
Sen imorgon blir det att ställa klockan så jag inte sover bort absolut hela dagen, för ska upp och ta en skrittur på Åke vid lunch o sen blir det packning och kanske lite mer städning om mitt hus har tur för sedan bär det av till Anna i K-stad. Och där stannar jag sedan till på Fredag. Ska bli så himla skönt o komma bort från lilla karlskoga i några dagar och såklart riktigt kul att få umgås med Anna. Vi ska laga god mat och bara mysa runt! =)
Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0