Sunshine

2010-04-15 @ 00:31:17

Godkväll =)
Är inte Louise för dyng söt på bilden ovan? Tom jag som inte är så förtjust i barn börjar tycka om den här varelsen. Har aldrig sett en unge som aldrig är sur och aldrig gråter! Sån unge ska jag med ha men med mina gener lär den ju skrika sönder stället och leva rövare!
Efter min vilostund förut idag så blev jag upphämtad av Camilla och Jojsie för att vi skulle fika. Men eftersom den här stan är tråkig så fanns det såklart inga uteserveringar så vi fick köpa fika på Donkan för att sedan ta med det ner till näset och sätta oss. Men med det sällskapet så gjorde det inte ett dugg att det blåste lite kallt =)

Sen har jag ju gått och blivit sjuk med :/ Så kvällen har bara bestått av soffhäng och Efterlyst, Sex Rehab och nu scrubs. Det gillas inte att vara sjuk! 

Imorgon blir det psykologen vid ett och sen stallet och sen leka med min Jojsielove =)

Kommentarer
Postat av: linnéa

ååh, vilken liten söt krabat i vagnen därdå! =)

2010-05-03 @ 23:40:27
URL: http://purfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0