Nattmänniska

2010-04-30 @ 03:20:08

Kände ni hon som va ute o rasta hunden kl 03.00 på natten? Det gör jag hon heter Sarah om ni ville veta! Jag är inge trött och jag dööööööör! För ska upp kl 10 o gå PW med Nathalie men just nu känns det som om ja aldrig kommer få somna. Jag förstår inte, jag var jätte trött vid kl 12 och försökte verkligen sova då men det gick inte. Så då satte jag mig och spelade spel på datorn för att bli trött men det hjälpte inte heller så då satt jag på SATC och försökte somna men det gick inte heller så då gick jag ut och kissade B en sväng. Nu tänker säkert ni att varför lägger hon sig inte bara i ett märkt rum o försöker sova? Jo det ska jag säga er gott folk som läser denna blogg att det går inte för sarah för då har hon tråkigt och bara tänker en massa så då kan hon inte somna för det. Så antingen måste jag se på något när jag ska sova eller lyssna på band (gjorde det hela min uppväxt, Sune is the shiiiet!) eller så måste jag sova med någon. Men det är knappt då jag kan skippa ngt att se på. Då måste personen jag ska sova med prata med mig tills jag nästan somnar mitt i en mening.

Ja okej jag är kanske dum i huvet meeen jag har ADD så jag är ursäktad ;)

Nej nu försöker vi med en film istället. Everybody's doing it heter den. =) Lycka till sarah det behöver du!

Natti Natti förhoppningsvis :)

Kommentarer
Postat av: Suzette

haha, tre på natten känns som en lagom tid att gå ut och gå med hunden! haha :D

2010-05-04 @ 15:19:15
URL: http://suzette.oldek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0