Lovely Love

2010-04-08 @ 02:09:10
Lyssnade på Mix Megapol förut idag när jag satt i bilen och då sa han den käcka radioprataren att våren är ju kärlekens årstid. Hah! Pyttsan hörredu! Mitt ena långa förhållande startades på vintern och mitt andra på hösten. Så njaej jag håller nog inte med där riktigt. Och framförallt inte efter idag! Tårar har spillts och tårar har torkats. För är det en sak jag lärt mig de senaste månaderna är att den som fått dig att gråta är inte värd dina tårar. Men samtidigt är det bra att vara ledsen och få ut allt genom tårar, så jag tillåter mig själv att vara ledsen en stund sen bestämmer jag mig för att nej nu får det vara nog och då slutar jag förhoppningsvis att gråta.

Kan ju sluta med att den senaste veckan har inte vart så rolig. Både förlorat min bästa vän och min för nuvarande hjärtevän. Ja jag väljer att kalla honom det även om vi inte var tillsammans.

Så nu skrattar säkert mer än hälften av er åt att det fortsätter gå dåligt för mig. Men hey jag bryr mig faktiskt inte. För jag har nog bestämt mig nu, NU får det vara nog på det här! Ryck upp dig för fan Sarah du kan inte låta någon förstöra ditt liv så som en viss människa gjort de senaste åren. Var det förövrigt inte hon grynet som sa Ta ingen skit? Och även om det var hon eller inte så är det just det som jag inte tänker göra längre! Jag är också värd att må bra! Jag är värd att vara lycklig! Och lycklig är mitt mål!

Tillbaka på ruta ett och jag är starkare än någonsinn jag varit på ruta ett förut!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0