Lonely

2010-04-11 @ 22:27:57

I love waking up and see that you texted me while I was sleeping


Förstår inte? Varför är det så svårt? Är jag inte värd att vara älskad? Är jag inte värd att få ett sms under natten där det står att du önskade att jag va där? Är jag inte värd att vara saknad?
Jag är så trött på att inte vara älskad, inte känna att man betyder så mycket för någon person. Vill inte komma hem till ett svart hus med det enda som lyser upp är datorn som står och går. Står och går utan anledning. Står och går för att någon kanske skulle vilja försöka nå mig. Men till vilken nytta? Gör jag det för lätt för folk? Eller är jag bara inte värd att få vara lycklig? Jag har så mycket frågor som jag vill få besvarade. men jag antar att det är det som livet är till för. Till för att ta reda på svaren till alla frågor som man ställer sig.
Jag skulle kunna ge näst intill vad som helst för att jag skulle få vakna upp imorgon och ha ett nytt sms i inkorgen där det står något liknande som på bilden. Jag skulle kanske tom kunna hugga av mig högerhanden bara för att få känna mig så älskad av någon.
Jag förstår inte ens varför det är så viktigt för mig att känna mig älskad på det sättet. Ja menar varför kan inte jag nöja med mig mina aldelles underbara vänner och min underbara familj som jag vet älskar mig till döds? Varför kan andra nöja sig med det när inte jag kan? Jag vill kunna nöjja mig med det.
Men helst av allt vill jag bara betyda allt för någon och vara älskad av någon. ¨
Så mycket kärlek som jag ger vill jag ha tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

...och samtidigt finns det de som tackar nej till precis all den typ av kärlek som du skriver att du vill ha. Världen är allt bra underlig. Fast en sak vet jag, och det är att alla är värda att älskas av någon, precis så som du vill ha det. Hoppas du hittar honom, och låter honom älska dig.



2010-04-11 @ 23:39:47
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Anonym

Du skriver att du vet att du är älskad av dina vänner och din familj, men att bli älskad av en man fortfarande är jätte viktigt. Du har inte tänkt på att det kanske handlar om något helt annat? att det är bekräftelsen av att någon av motsatt kön säger de tre orden till dig som lockar? att allt i slutänden handlar om dig själv och inte den mannen du skyller på? Tänk på att man inte kan bli älskad om man inte älskar sig själv, ta itu med det och du kommer få en ny syn på allt.. lycka till

2010-04-13 @ 15:08:56
Postat av: Anonym

Frågan är vem som vill ha dig? Tänk på hur du beter dig mot killar så kanske du aldrig behövt skrivit detta inlägg. Du är psykisk sjuk o alldeles för svartsjuk. Vem vill stanna kvar hos nån som dig är frågan?

2010-05-11 @ 14:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0