ljusglimt

2010-04-15 @ 01:52:30
När man precis har slutat tro att det finns bra människor i den här världen. Människor som har ett hjärta och som bryr sig. Så uppenbarade sig en sådan människa för mig ikväll. En människa som jag knappt känner, som jag bara pratat med några få ggr. Den människan skrev saker som man bara kan drömma om att få höra, saker som betyder så mycket att få höra. Saker som gör att jag mår så himla mycket bättre. Det finns inte ord för vilket intryck det gjorde på mig. Hur glad jag blev! Att någon som man inte alls trodde brydde sig verkligen tog sig tid att försöka få mig att må mycket bättre. Och att det verkligen hjälpte. Jag kan inte annat än tacka dig! Tack, dina ord värmer otroligt mycket!

Tänk att så lite ansträngning som det krävde av den människan att trycka på tangenterna och skriva till mig kan göra sån skillnad för en annan människa. Tänk om alla kunde avvara den lilla energin till att göra något gott för en annan människa.

Tänk om världen bestod av sådanna människor istället. Människor som bryr sig. Tänk vad världen sett annorlunda ut.

Oj vilket seriöst inlägg det här blev. Men ärligt jag är nog lite i shock över att det finns riktiga ljusglimmtar som tar sig tid för lilla mig =)




Kommentarer
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Sådana människor är underbara! ^^

2010-04-15 @ 06:45:49
URL: http://triplesex.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Ska till skolan och så idag, vad ska du själv göra? :)

2010-04-15 @ 07:19:56
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

såna människor är guldvärda

2010-04-15 @ 09:19:35
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Linn's beautybox - skönhet, fashion, glamour, inspiration

hejhej!

Missa inte tävlingen i min blogg där du kan vinna din egen spikmatta, väska och avslappningsskiva! Tävlingen håller på april månad ut så skynda att delta :)



ha en fin dag

kram

linn

2010-04-15 @ 15:38:46
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0