Kärlekslista snod från Michaela Forni

2010-04-29 @ 00:43:54

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?
Gråta i tusen år och antagligen vara osäker på honom under hela vårat förhållande. Dock är jag ju tyvärr inte så långsint så skulle antagligen förlåta honom aldelles för snabbt. Forgive but not forget..

Hur många har du varit tillsammans med? (Alltså ihop med)
2 seriösa

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?
Pfff klart jag vill! Jag ska ha ett stort romantiskt bröllop med massa gäster! Min högsta önskan tror jag är att få gifta mig och vara sådär aldelles jätte lycklig med den jag älskar..

Blir du lätt kär?
Nja, jag tror nog att jag blir kär men det är nog bara för att jag så gärna vill bli kär. Så egentligen har jag nog rätt svårt att bli kär på riktigt. Det är nog bara inbillning som verkar som kärlek så mycket att det till och med lurar mig.

Vad är viktigast hos en kille? Vad faller du för liksom?
Charmen! Helt klart! Och fina ögon med kanske. Men först och främst charmen! Dom ska liksom ta mig med storm och hålla om mig och bara vara otroligt mysiga!

Vad är det mest avtändande du vet?
Skrytiga och alltför självsäkra killar. Även alltför osäkra killar är avtändande.

Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
Tycker inte att det är superduper viktigt faktiskt. Mottsattser attraherar ju så? :)

Hur länge varar dina förhållanden?
Alltför kort oftast ;P

Har du fått ditt hjärta krossat?
Ja, och fy vad ont det gör men även jag har blivit överbevisad om att det går över.

Vad är det mest romantiska du varit med om?
Hmm.. svårt, det är mest jag som gjort stora romantiska gester. Eftersom jag är en sån stor romantiker. Men eftersom mina pojkvänner inte varit särskilt romantiska av sig så är dte väl småsakerna som de gjort mer värda antar jag så bara när dom lagat middag eller köpt en liten present räcker gott och väl :)

Hur raggar du?
Är superdålig på att ragga så har faktiskt ingen aning! Dock är jag mästare på att flirta och tycker det är riktigt roligt!

Har du en ”utseendetyp” hos killar?
Yes :P Mörkhåriga med fina ögon och inte muskler till överdrift :P Lagom ska det vara ;P

Vem var din första kärlek?
Elvispen ;D

Vad tycker du om att ligga på första dejten?
Väntar hellre, ju längre man kan dra ut på "spänningen" desto bättre :)

Vad tycker du om one night stands?
Inte ett dugg kul! Är mer ett fan av mys så..

Hur är du som flickvän?
Rolig, snäll, omtänksam tyvärr svartsjuk och lite för på :/ Saker som jag försöker ändra på men det är så otroooligt svårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0