Hurtbulle

2010-04-29 @ 22:48:48


Baileys ligger och solar sig på stallplanen

Precis hemkommen från en PW med Ida och Jojsielove vi var riktigt hurtiga och tog tom 2 varv runt nobelspåret! Snacka om hurtigare än hurtigast! ;P Fast blev lite småläskigt när det började skymma och bli mörkt där ute i skogen. Men riktigt trevligt sällskap måste jag säga!
Imorgon är det äntligen fredag! Weeeeyyyy! Och då börjar nog dagen med en promenix, sen blir det stall och sen sätter jag nog på mig ansiktet och klackarna och säger SKÅL! Ses i dimman på statt! ;D Gyllene Tider kommer nästan stå för underhållningen, ja vi kan iaf låtsats att det är så då jag aldrig fått förmånen att se dom live. Men ja jag kommer tjuta ihjäl mig och sjunga ihjäl mig ;P

Just det! Glömde säga att jag fick ett upplyftande samtal idag från Frida som frågade om vi skulle luncha på stan och nej jag var inte sen att hänga på. Har ju inte träffat henne o pratat med på år. dumt att folk skaffar pojkvän ibland alltså. Fast får väl unna dom fast ja ä littö bittör ;D

Vad ska ni hitta på under valborgshelgen?

Nej nu blir det lite uppdateande på lite bloggar =)
Sarah


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack för ditt svar! :) Det fick bli svarta converse med tjock fotsula. Så jag ska iväg och köpa det imorgon :D

2010-04-30 @ 02:16:30
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0