Fast in tha träsk

2010-04-08 @ 22:51:50


Ah okej så får jag väll erkänna att jag också är fast i Ben and Jerrys förbaskade träsk! Men ey glassen är ju så gudomligt god!
Jag har inte ritkigt trott på alla andra som tjatat om att den här glassen skulle vara så god, för ärligt glass är ju glass. Och jag tycker inte ens om godsaker egentligen ju, Jag älskar ju MAT. Men då var jag iaf tvungen att prova denna lilla och billiga?! Say what!? sak och ja nu är jag ju fast. Var till och med tvungen att åka en extra sväng till OK nu på kvällen för att inhandla godsaken. Eller ja nu får ni va tysta för jag har skyllt på att det var för att köpa vovvemat.

You are a wich my little friend


Kommentarer
Postat av: camilla

du får inte glömma chips & dipp sarah ;) Muuums

2010-04-09 @ 10:02:48
URL: http://cammiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0