2010-04-12

2010-04-12 @ 23:43:22
Big, big hjärta på den här dagen!
Efter en natt som inte var direkt Top Notch då jag hade mer eller mindre panik hela natten pga att mina spöken levde rövare på övervåningen och slog i dörrar och hade sig. Men fick ju tillbringa natten med att prata i telefon och försöka bli lugnad så det var ju inte så fel det heller. Men tillslut lyckades jag somna och då var det bara några sekunder (kändes det ju bara som såklart) tills mamma och casper kom in genom dörren! Yes äntligen hemma! Jag har saknat dom! Så det var present utdelning och lite prat. Innan det blev lunch med Rydén och Charlotte hos oss. Sen var det stall som hägrade och lite sånt men efter det så fortsatte dagen i sitt esse när det blev en mysig och underhållande promenix med Natha och Jojsielove eller ja Louise och Baileys var ju såklart med också dom får man inte glömma. Och vi träffade faktiskt på B´s brorsa. Han är så snygg! Om jag vore hund skulle jag skälla "sätt på mig" så fort han va i närheten ju! Haha men tur att B kände att det va hennes bror iaf så hon inte skällde det. Nej men det är så kul o se att dom verkligen känner igen varandra för B blev helt uppspelt och jätte glad när hon såg honom och så många ggr har dom ju inte träffats så hon borde bli så glad över någon ramdom hund bara. Efter promenixen blev det en tur till Heden och Ida men Jojsie blev så trött så hon somnade i soffan så vi åkte hem rätt fort igen och då blev det en trevlig pratstund med Favvon som stog på schemat.
Tror inte en dag kan bli så mycket bättre faktiskt! =)

So big hjärta på den igen! ;D

Imorgon bitti är jag o tuppen nog uppe nästan samtidigt :/ Ett besök på försäkringskassan blir redan kl 10. Big no no på det!

Sarah

Kommentarer
Postat av: Annika Nilsson

Oj, har du spöken hemma? =)



Jo, det är inge roligt med hans koppor, jag lovar... idag märks det verkligen på honom också, argare än vanligt, o lite grinig :O Å det är han aldrig (!) annars... :)

2010-04-13 @ 12:27:03
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Freja

sv: Ne precis haha. Allt bra med dig? :)

2010-04-13 @ 12:28:51
URL: http://frejaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0