10-04-30

2010-04-30 @ 17:36:32
Sjung om bla bla våren bla bla är väl typ ngt man ska sjunga om idag? Är inte valborg för att hälsa våren välkommen? Ja jag tänker då iaf inte fira valborg för att kungen fyller det är en sak som är säker! För upptäckte idag att den jäkeln har 2 st namnsdagar! Kan ni tänka er att han får ha det 2 ggr/år! Det om ngt är fusk!
Idag är det väl första fyllan för många antar jag så ta det lugnt nu ungdomar för ni kommer ändå inte upp i min nivå. Nej skämt o sido men ni gör faktiskt inte det ;P

Om ni ville veta så kan den här dagen bara bli bättre, för inte nog med att jag inte kunde somna inatt utan jag lyckades tillslut somna vid sisådär halv 6 - 6 ngn gång men sen kl 7 vaknade jag o blev sketa dreta rädd för det knackade jätte hårt på min dörr. Ja då var det väl rörgubbarna som knackade. och ja dom behövs men va fan kl 7 på morgonen är väl ändå att överdriva?! Så nu luktar det bajs i hela mitt hus ;D weeeeyy! Vet ngn som inte kommer ha hemmamatch inatt iaf! ;D Sängplats ngn? ;) Blir väl hos Jojsie som förra helgen antar jag :P

Nej nu ska håret få sig en omgång av plattången och fejset få sig en omgång av både det ena och det andra. Ses i dimman gott folk!

Oj nej jag höll på o glömma! Jaaaaa går o fiskar weeeyyyy o tar en tyst minut åker ut ut o fiskar! Jag är så jävla innibomben taggad!! ;D

Den här dagen slutar guld har jag en känsla av ;D

SKÅL! Mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Helena

Det blir statt ikväll märker jag ;)?

2010-04-30 @ 18:09:36
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: Killen

Snygg blogg!



Vill du lära dig något nytt om Sydafrika?



David Duke: White Genocide in South Africa

http://www.youtube.com/watch?v=kT4SLj5l3f0

2010-04-30 @ 19:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0