10-04-28

2010-04-29 @ 00:02:52
Idag är ingen bra dag! Nej idag är den sämsta dagen på ett bra tag..
Har vart på riktigt bra humör dom senaste dagarna men idag svek humöret mig igen. Vet inte varför eller jo kanske beror på att det regnat hela dagen, jag har fått ont i höften, ingen har ringt på Åke, Barca förlorade, är så ofantligt trött hela tiden plus lite annat smått och gott.. Kanske är det det som gör att mitt goda humör har svikit mig.

Längtar mest till helgen, för den kommer nog bli bra! Med Valborg och Gyllene Tider coverband på statt och sedan blir det säkert utgång på lördagen med. Och sånt gillas ju! Skaka lite rumpa och få tänka ¨på andra saker en stund.

Har bestämt mig nu också för att inte lägga ner tid och energi på folk som inte ger något tillbaka till mig. Antingen att dom aldrig lägger tid och energi på mig eller att dom visar sig svika en på det ena eller det andra sättet. Sådanna människor är inte värda varken energi eller tid. Tänk att jag lyckas bli så bränd varje gång?

Nej nu står nya The Hills på schemat! Kan bli helt otroligt bra säsong faktiskt!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0