10-04-16

2010-04-16 @ 12:03:03

Ligger här i min aldelles för sköna säng och funderar på om det finns något bra sätt att förvandla hjärtat till sten på?
Ush o fy för känslor alltså dom ska bara inte finnas tycker jag!
Men den här dagen kommer nog bli riktigt mysig för den ska tillbringas med världens bästa Anna!

Hon kommer snart hit och ska färga mitt hår och lite så. Sen ska vi ner på våran stora stad en sväng och sen blir det att ta bussen in till krhamn för att ha en grillkväll med massa mys :)

Gillart!
Imorgon är det all in på Statt som gäller och på söndag är det hundutställning. Där har ni min helg ;D

Ha en bra helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Då tycker vi samma:) men jag skulle inte köpa dom.

2010-04-17 @ 12:32:21
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: evelina

tack för din röst =)

2010-04-19 @ 16:23:38
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0