10-04-10

2010-04-10 @ 14:26:40
Godmorgon på er =)
Ja jag får säga det för jag slog upp mina mörka vid halv 2. Weeeyyy!
Gårdagen bjöd inte på myskväll utan spelkväll med Jojsielove, Heden, Ida, Natha (inte pöstan utan Östan) och Ekiiis! Wey! Kvällen kunde inte ha vart bättre! Eller jo det kunde den för vi spelade RISK och varje gång vi spelade så var det någon som hade i uppdrag att förinta mig. AHMEN kuuuul! Lätt för mig att vinna då! Men jag hade så bra sällskap så inte ens jag blev sur för att jag förlorade! Och då mina vänner kan jag säga att jag måste ha haft bra sällskap ;D

Och nej han blödda inte näsblod han var bara förkyld ;D

Sen blev det en skräckis hemma hos mig som var bland dom sämsta filmerna jag sett någonsinn! Cabin Fever 2 inget att rekomendera! Jo om man vill skratta för att filmen är så dålig så rekomenderar jag den.

Vet ni vad det är idag?! Jo ARVINGARNA på statt och jag är taggad som tuuuusan!

Nej nu blir det affären för att köpa lite Beppup och gröggvirke. Sen stallet och sedan ! ;D

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0