10-04-09

2010-04-09 @ 14:12:04
Buhuuu min älskling är trasig, om någon är förvånad alltså? Tror jag ska anordna en tävling som går ut på att gissa hur länge min mobil kommer hålla. Den här gången höll den ungefär 3 veckor. Men jag va smart den här gången och tog en försäkring så jag slipper betala en endaste krona varesig det är vattenskador eller att jag har slängt den i backen eller något annat som inte älsklingen tycker är så roligt.
Men idag ska jag iaf åka till Elgiganten och säga att dom får skicka den med ilfart till mobilakuten med ambulansen! För fort ska det gå! Även fast jag har en reservtelefon så har jag ju inget att ta kort med eller så under tiden :/ Så snälla älskling kom tillbaka snart!


Sen blir det stallet och sköta om kråke en sväng och sedan bjuder kvällen på en myskväll med Jojsielove, vi ska äta kines mat och bara ha fredagsmys! Hjärta på det!
Sen blev jag tydligen uppbokad på en film hos mig ikväll med sällskap ändå från Karlstad. Det kan va något det ;D Få höra lita AnnaPanna dialekt en sväng är aldrig fel.

Sarah

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0