10-04-08

2010-04-08 @ 23:12:35

Yr, yrare, Sarah
No good har ja hört?
Äh va fan får väll börja snurra åt handra hållet så kanske det snurrar rätt då?
Jaha dagen idag har vart en bra dag! Inte tjutit en skvätt och ärligt så känner jag mig rätt glad. Visst kommer det stunder av saknad, saknad av att vi hade så roligt, saknad av att ha någon som håller om en när man somnar.
Men annars så är det riktigt bra faktiskt. Jag har ju vovven att skeda med som tur är. Me lov my dog!
Nej men jag har nog mina lovelysar att tacka för det. För de som har förgyllt min dag idag har vart Natha och Jojsielove ;D
Natha och jag var hurtiga och tog med oss våra käraste ägodelar I think att Nathas käraste ägodel iaf är Louise men man kan aldrig veta men iaf så tog vi oss ut på en Promenix i det vackra mysiga regniga Karlskoga förut idag. Det var skönt att få röra på det där överflödiga fläsket som finns på min kropp en sväng. Och sen åkte jag hem till Jojsielove och hade en himlans mysig pratstund med henne. Jag har nog inte riktigt insett hur mycket jag saknat mina "gamla" vänner. Förlåt! Det ska bli bättring för ni är mer värt än guld! BIG HJÄRTA på dom! Sen efter det råkade jag slummra till en sväng på soffan och sedan blev det stallet. Och sen dess har det vart soffhäng med favvoprogrammen Sveriges värsta bilförare och lyxfällan. Jag bara ääääälskar tvtorsdagar!


Hmm det var ju dagen till ära det. Jojsielove skrev precis att hon ville ha ett långt inlägg där jag skulle babbla på så Beware of babbelinlägg later on!

En övertrött Sarah ärlikamed konstiga inlägg a la Sarah

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0