10-04-06

2010-04-06 @ 21:41:23
Oh fy fan och herregud samtidigt tror jag!
Den som säger att det inte är stressigt att vara sjukskriven kan gå o ta sig någon stans där det är mörkt! För fy fasiken vad jag har stressat idag Och ja jag svär men det får man när man är stressad har jag hört!

Dagen började dock inte alls stressigt, fast måste nog ha känt på mig att det skulle bli en stressig dag för jag hade en innre stress när jag vaknade och redan igår var jag ju stressad och orolig över något som jag inte visste vad ju. Men men dagen började iaf med soffhäng och lite serier och sedan slummrade jag till en sväng och det var efter den tillslumringen som stressen började. För när jag vaknade hade jag 9 missade samtal och 3 sms! Och det berodde på att träningen var framflyttat till 17.30 och klockan var då halv 3 när jag vaknade. Och jag skulle äta, Duscha, byta bil, ta ut pengar, packa, göra iordning Åke och åka till Eklunda utanför Örebro! Ahmen kuuuul! Men tack vare Jennifer bla så löste sig allt och jag och halva fam gillberg kom fram till Eklunda i god tid. Träningen gick bra dock stod tydligen en avramling på schemat så det han vi med men det var mitt fel.. Eller nej jag ångrade mig det var Amandas fel för rammlar alltid av när hon är med! Sist hon var med mig på tävling så ramlade jag av i 2 av 2 klasser. Ehm okej?!

Men nu sitter jag äntligen i min soffa och ska försöka varva ner, har fortfarande inte gjort det helt men hoppas att jag blir lugnare snart. Och resten av kvällen kommer nog gå i soffans tecken tror jag. Vill att favvon kommer hit så vi kan se på The Descent 2 men vi får väll se hur det slutar :) Såg ju 1:an häromdagen och då blir man ju så spänd på hur 2:an kommer bli.

Nej enough med text. Text är tråkigt. Nu till något lite roligare och om ni kikar in om 10 min igen så kommer ni veta vad överraskningen är ;D

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0