10-04-05

2010-04-05 @ 23:58:12
Gokväll! ;D

Eller ni andra kanske skulle säga Gonatt, men inte jag för jag har precis ätit kvällsmat som JAG hör och häpna har tillagat. Det blev korvstroganoff och ris. Mums så gott det var! Knulla i mun gjorde det med!

En påskhelg har gått till sin enda och den har vart relativt bra och relativt dålig. Om vartannat helt enkelt. Men det är skönt att veta att det finns folk som ändå ställer upp för en i vått och torrt även när man är som mest nere. Dom planerar om sina planer för att dom ska göra så att man mår lite bättre en sväng. Ja du vet att du är bäst!
 
Och jag har nog världens bästa grannar i fam Gillberg som alltid ställer upp! Hjärta till er! Och det största plusset med den här helgen har vart att jag har fått träffa massa vänner som jag inte träffat på så länge! Och ja jag blev lite nostalgisk på dansgolvet när det spelades vacker utan spackel och jag stog med mina "gamla" vänner och skakade rumpa. Jag har saknat er! Ett hjärta på det med!

Min mobil strejkar med så inga nya bilder kommer tyvärr inom den närmsta tiden. Buhuuu :( Dock har jag en annan överraskning som väntar runt hörnet :)

Btw jag är nog lite småkär och imorgon är det träning ;D

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0