Härmapa

2009-09-10 @ 10:22:13
Oh yes I am men fick mig ett riktigt gott skratt på köpet!
Jag gjorde som alla andra bloggare och skickade vem är Sarah henrysson i karlskoga till 118800 och här är svaret:

Sarah Henrysson är en brud som gör allt för att bli populär. Hennes stora förebilder i livet är Nathca Peyre (tycker om inte är ett dugg vacker eller ett dugg smart) och Victoria Silvstedt (hon är iaf cool) Hennes intellekt är detsamma som dessa två ufon. Hon hänger med killar som har mycket pengar (i know my M is rich ;D ) och byter sin själ mot champagne. Hon ses alltid i stora solglasögon och gigantiska handväskor oavsett väderlek.(Oh yes thats true)

Haha förstår ni att jag skrattade! Jag har sagt det förr och jag säger det igen! 118800 har ingen aning om vad dom sysslar med! Frågade ju en gång vad brookes pojkvän i one tree hill hette och fick tillbaka som svar: Att det var stephen colleti... Öm okej inte så rätt va ;)

Men som sat det var rätt underhållande när man ligger här och är sjuk.

Sarah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0