Päronkropp och asgarv

2009-10-31 @ 18:30:12
Statt ikväll och det kommer bli så sjukt kul! :)

Btw Tack för komplimangerna visste inte att du tyckte jag var så snygg :)
Och faktiskt har jag aldrig sagt att det finns jätte många päron utan jag vet bara 2 st. Och det är en mamma och en dotter men förstår inte ens för att andra tar åt sig. Men men..

Sen vet jag inte vilka metoder ni ska sätta till? Haha gör så ni om ni tycker att det finns många bra metoder att ta till. Och ärligt who started it??

Och ja jag har ju bara en vän eller hur haha vilken världsuppfattning har ni egentligen? Men tro så ni.. Jag har ju faktiskt en till och det är ju mamma. Hur tänkte ni egentligen där?


Förövrigt om ni ser ngn på beach 2010 med största magrutorna någonsin så är det jag och det kommer att bero på kvällens skrattanfall.

Ha en kul Halloween gott folk det kommer jag ha och jag kommer faktiskt få se gröna spöken. Dä ni ;)

Sarah

Kommentarer
Postat av: Caz

Gröna snygga spöken glöm alrig de ;P

2009-11-01 @ 13:28:31
Postat av: Anonym

orka vara du allvarligt =) hur orkar du skapa så mycket drama runt dig hela tiden?

2009-11-03 @ 17:36:01
Postat av: sarah

Sv till anonym:

Vet du vad som är så bra?! Du kommer aldrig att vara jag! Gud vilken lättnad för dig nu va ;D

2009-11-04 @ 17:05:26
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0